911

igår var en mörk dag med tanke på vad som hände för 6 år sedan... samt för 4 år sedan...  tänkte lite på det under dagen o skulle kolla på aftonbladet vad där stod. då ser jag till min stora fasa att 2 helikoptrar har kraschat i ryd! det kändes som att mitt hjärta stannade. kunde inte få luft. det är ju där peter är o jobbar o hela hans familj bor! lyckades få fram telefonen o med darriga händer fick jag tag på dem allihopa. som tur var så var alla okej men det hade varit en ordentlig smäll.... så sjukt obehagligt. peters pappa är brandman på jour så han var där o släckte. fy vad hemskt. man kan se idag på nyheterna att 4 personer dog. vilken tragisk dag...

Kommentarer
Postat av: Jonna

verkligen tragiskt det som hände! Tänkte med på att du har peter o hela hans familj där, tur att det gick bra och att inga övriga blev skadade. ses imån :)

2007-09-13 @ 11:27:42
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0