mormor o morfar

nu på em när jag o caper skulle hem till mamma så ringde pappa. sen följde han med hem till mamma o sen blev det fika tillsammans. mysigt tyckte jag. jag är så glad att lillen har både mormor o morfar så nära honom. det är så roligt att se att han känner igen dem o tycker om dem. när pappa skulle gå så följde han efter o klängde fast vid hans ben. så han hade inte riktigt hjärta att gå då. fick kela lite till först :) när han gått så bvestämde sig casper för o dra i alla mormors blommor(det finns typ 800 i vardagsrummet...) mindre kul. sen var vi på långromenad, casper o peter o jag. så underbart i detta fina vädret!

i morgon ska vi träffa charlotte o lille arvid. blir nog roligt :)

Kommentarer
Postat av: mormor

nu överdriver du nog lite, men många blommor har jag. Casper får gärna riva lite i djungeln!

2007-10-18 @ 19:48:51
Postat av: anna

kanske överdrev lite men 790 i allafall hehe :)

2007-10-18 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0