inte på humör

jag var verkligen på dåligt humör igår. det blev så påtagligt det här med jobb när jag träffat mammagruppen i måndags. jag har ju ett fast jobb som jag gilar men jag kommer ju vara tvungen att säga upp mig där när mammaledigheten är slut. det är ju omöjligt att pendla 22 mil om dagen. trist men sant... så det blir till att söka nytt o det är lite för tidigt för det med tanke på att han inte har någon dagisplats. hmm.... alltså har jag en trist jobbsituation o kan inte göra något åt det än. det är jobbgt för när jag i vanliga fall ser ett problem löser jag det men det går ju inte i detta fallet. nog om det.

idag är humöret bättre efter att ha pratat med syrran o peter om jobb. lillen o jag har varit på musik o det var mysigt som vanligt. han somnade typ vid matbordet när han fick lunch så jag gick o la honom precis. hoppas han sover gott en lång stund nu så jag hinner göra den där hemsidan som ligger o gnager...i em ska vi på öf o leka lite för någon långpromenad blir det inte tal om i detta tråk-vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0