höstpromenad

i morse var vi som vanligt ute o gick jag o lillen. han nerbäddad i vagen o jag med jacka o halsduk... det har verkligen blivit höst på bara några dagar. han gick med på att åka vagn en hel timme idag(!!!). brukar ju vilja upp o springa istället... när vi kom hem trodde jag det var sovdax för lillen men han har bestämt sig flör att bara sova en gång per dag nu helt plötsligt. så nu somnade ha precis. inte lätt att hänga med i utvecklingen alltid.

igår var jag o mamma o lillen i stan för o byta caspers byxor som var trasiga samt för att leta present till majken. hon fyller ett nu på lördag o jag o familjen ska till karlskrona för att fira henne. jag hittade ungefär 500 klänningar o kjolar o små söta saker som jag vill köpa till henne! det svåra blir därför inte att hitta utan att välja. helst vill jag ju köpa allt. det är ju så otroligt sött med små flick-kläder... men jag får väl hejda mej kanske...

på torsdag ska julia vara hos mig hela dagen! ska bli jätteroligt. min lilla älsklingsunge. hon börjar bli så stor bara. hinner inte med liksom... hon fyller 9 snart.

image44

Kommentarer
Postat av: mormor

TÄNK VA FINT NÄR MAN SER DET PÅ BILD SÅ HÄR!

2007-10-14 @ 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0