en torsdags morgon

sitter här i soffan under en filt med datorn i knät o väntar på att mina killar ska vakna. peter har kört till jobbet för länge sedan så man skulle kunna kalla detta för min "ensamtid". det är otroligt rofyllt att bara sitta själv o läsa lite nyheter på nätet utan att jaga någon vilding. melvin har nu blivit så stor (snart 8 mån) att han tar sig fram själv och det betyder ju att mamma får jaga mycket! vi har öppen planlösning i huset med en kamin i mitten så gissa vart han försöker ta sig hela tiden...
casper ska till dagis idag för jag har valt att lämna honom 15 timmar i veckan. han är inte helt förtjust utan skulle nog gärna vara hemma med mamma o melle hela tiden... men väl där så vet jag att han har roligt för han vill knappt följa med hem igen när jag kommer o hämtar!
i tisdags var jag 4-barnsmamma över dagen så vi åkte o bowlade :) första gången för casper o han tyckte det var superkul. alla fyra verkade gilla läget även melvin som nöjt tittade på!




en av de viktigaste sakerna var så klart att välja färg på klotet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0