dåligt uppdaterat...

oj, vad tiden bara rullar på.... ser nu att jag inte har uppdaterat på typ 4 månader. jag har ju inte ens visat bilder från vår mysiga resa till grekland. därför kommer det lite nya nu! det har ju hänt en hel del på dessa månader men det går inte att berätta allt så klart men en av de största händelserna måste ju vara att vi köpte hus på semestern som vi nu bor i :) det var en av mina bästa dagar någonsin när vi flyttade hit. jag fullkomligt älskar huset och det är verkligen så himla skönt att bo här! slippa alla hemska grannar mm. kommer bilder på huset senare. har ju knappt tagit några.





















casper, kusin william och peter i poolen






















casper på restaurang... gillar ketchup...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul att höra ifrån dej =) Här är allt bara bra. Theo är sjuk för de mesta men inte just nu iaf hehe. Dessa dagisbaciller =) Hur är det med er då? Jag träffade anna med familj på åhlens för ett tag sen, dom ska ha en liten till till våren =) Grattis till husköpet! Ser fram emot lite bilder nyfiken Hur går det med jobb och allt? Inga barn på g? Ni som skulle ha tätt? tss =) Kram på er

2008-11-25 @ 13:15:44
URL: http://jonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0