påskägg

nu är påsken snart slut o vi har firat det genom att vara förkylda.... alla tre är halvrisiga o det är lite trist. men det blev ändå den traditionella påskmiddagen hos min syster igår. massa god mat o trevligt sällskap. när vi ätit så fick casper påskägg av sin gamlamormor o gamlamorfar. innuti låg det kexchoklad mm. så jag tänkte att det kan han väl få smaka. han har ju inte ätit godis innan så jag tänkte att han gillar nog inte det. när han fick smaka så fick han ett stort leende över hela ansiktet o han ville genast ha mer! han fick äta sitt lilla choklad o sen fick han kex också. lyx för honom.... jag fick 2 påskägg igår :) ett av mamma o ett av peter. så snälla båda två.....

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja vi måste verkligen se till att ses nu! Förslag på när var och hur? Vore ju kul att få ihop några från f-gruppen! Säkert inte alla som kan...
Något speciellt du vill göra?
Hur e allt annars? Hur går det med jobb o så?
kram

2008-04-01 @ 09:08:15
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0