jobba

idag har jag jobbat min första dag enligt schemat vi medlat om. vi kom fram till en bra lösning så jag känner mig fullt nöjd med tiderna nu. jag ska jobba 2 lördagar i månaden o i gengäld får jag var ledig 2 hela dagar. kanon. då kan ju jag o casper ha hela dagen för oss själva. idag fick jag skjuts till jobbet för vädret är bajs här. sedan jobbade jag 4 timmar o jag tyckte verkligen det var jobbigt. dels för att jag inte är van att arbeta men det som var mest ovant var att jag inte kan ett skit! på telia var jag ju den som lärde upp nya osv. alltså bra på telias saker. men här kan jag ju inte produkterna och jag kan ju ännu inte sälja kök för jag kan inte design programmet än. alltså summan av kademumman så är jag en riktig rookie. fy för det. måste bli bra snabbt. annars får jag panik!

vi två träffade jag peter och lilla älsklingen i stan. vi handlade lite kläder o sen blev det fika på duvanders. mysigt :) sen bara försvann tiden o klockan blev 6 o det var dax för middag. blev kinamat som vanligt på lördagar. latpåsar är vad vi är.... men gott är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0