en händelserik vecka

det har hänt otroligt mycket sista veckan. både positiva o negativa saker. det största som hänt är nog att jag inte ska jobba kvar på stället jag knappt hunnit börja på. trist för det verkade vara ett jätteroligt jobb men samtidigt skönt att få se ägaren i sitt sanna jag innan jag inte hade en chans att dra mig ur... så därför sökte jag 5 nya jobb i fredags och  2 har redan hört av sig. en intervju idag o en på fredag. här går det snabbt.... trodde jag aldrig. så håll nu tummarna gott folk att något av de jobben är något att satsa på :)

vi har för övrigt haft en jättemysig helg med familj o vänner. vi kunde tom ut på utflykt i lördags i det fina vädret. man blir ju helt glad av solen! vi kollade på hus i söndags em men det var inget för oss. känns som vi hittar aldrig det perfekta huset utan kanske bygger vi om några år i stället. det går ju verkligen ingen nöd på oss i denna lägenheten....

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-10 @ 19:10:22
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Jonna

först och främst, stackars dej som haft maginfluensan igen! =( dagis bacillerna e livsfarliga! Synd det där med jobbet, men skönt att du upptäckte i tid att allt inte stämde! Och hoppas du får ngt av d jobben du sökt =) Vi är i sälen nu, tyvärr e d inget höjdar väder men vi hoppas solen kommer snart =) Kram

2008-03-10 @ 19:55:54
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0