vildingen

just nu bygger mannen min ihop ikea-stuff, lillen leker o jag får en chans o slappa lite. min lilla väckarklocka(casper) väckte mig otroligt tidigt idag också så jag kan inte påstå att jag kännt mig pigg alls under dagen. men det är bara o bita ihop o försöka få till en bra dag ändå. så i förmiddags så pälsade vi på oss o gick hem till caspers mormor o hälsade på. det verkade hon uppskatta. sen var det hem o fixa lunch o sen sova middag för lillen. då hann jag också vila mig i soffan framför tv:n o det var skönt. på eftermiddan hade vi berstämt med charlotte o arvid så det blev en hel massa bus ihop med dem på barbacka. nu på kvällen när peter kom hem var det dock skönt o få ta det lite lugnt. han är en riktig vilding vår lilla pojke!

Kommentarer
Postat av: mormor

klart jag uppskattar när lille plutten hälsar på!

2008-01-07 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0