lille bus

jag tycker denna dagen varit över all förväntan. casper sov 10 timmar i natt o väckte oss genom att stå o prata i sängen. jag var beredd på att gå upp i natt o ge mer smärtstillande men icke. först efter lite kel förstod jag att han ändå hade lite ont så han fick alvedon. det har han fått under dagen också för att han ska slippa ha för ont. men jag tycker att han varit otroligt glad o busig för att vara nyopererad! tyvärr får han ju inte springa rundor som han brukar utan någon måste hela tiden gå med honom så han inte ramlar o stygnen går upp. det var speciellt viktigt hela första veckan att han inte gör några ryck så det går upp igen. men samtidigt så är det ju stört omöjligt att hålla honom stilla. hoppas att det läker fort så han får springa rundor igen. doktorn sa 3 veckor men så länge går ju inte att hålla honom stilla. han är ju helvild o galet nyfiken på allt i omgivningen.... får bli mycket ut o köra med vagnen har jag tänkt. då är han ju lite stilla i allafall.

stort tack till alla som hört av sig idag o igår o visat att ni bryr er. känns enormt skönt med det stödet vi fått. kram på er

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad skönt att allt har gått så bra. har tänkt ringa men inte velat "störa", förstår om allting har varit väldigt omtumlande för mammahjärtat. Hoppas han blir bra fort så han får stoja runt igen.

Från det ena till det andra, hur gick det med jobbet?

2008-01-12 @ 20:46:45
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Maria & Falco

Jag kan bara hålla med Jonna, vad skönt att allt gått så bra! Jag förstår verkligen din oro!! Pussa lille prinsen från oss.

2008-01-13 @ 19:49:49
URL: http://www.falco.blogg.se
Postat av: Emma Andersson

hejsan kusin! skönt att höra att allt gått bra med casper! hoppas allt är bra med er. kramar

2008-01-13 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0