hoppsan...

nu blev det ju helt plötsligt allvar det där med dagis... idag när jag kom hem låg det ett brev från kommunen i posten o det var ett erbjudande om dagisplats. helt sjukt ju. trodde inte han skulle få någon plats på det dagiset. brukar ju inte få sitt förstaval liksom... men TACK som attans för det. nu kommer han att gå på samma dagis som de andra 5 i vår mammagrupp :) *gladast*

innan jag hittade brevet var jag o casper hemma hos caspers mormor med en tårtbit vi varit o köpt. hon fyller ju år idag o det var vi tvugna att fira! hon blev glad o smaskade i sig tårtan med lite hjälp från casper :) min kära syster fyller också år idag så ikväll blir det kalas för dem båda två. mysigt..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt att ni fick platsen ni ville ha :) Jätte kul att du ringde igår, man både hörs och ses alldeles för sällan nu! Hoppas du får svar på frågan som inte jag kunde hjälpa dej med!

2008-01-24 @ 10:56:10
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: Anna & Emma

Hej Anna
Hoppas allt bra med er! Förlåt att jag är dålig på att höra av mig, känns som jag är på jobbet 24/7, längtar tills jag ska få börja jobba deltid 01april. Markus stormtrivs i rollen som hemmapappa. De går på öppen förskola och imorgon ska de till badhuset med ett par kompisar. Emma började gå förra veckan och har även utökat sitt ordförråd med "kaka" som vi får höra hela tiden.
Hoppas vi kan träffas någon gång under våren. Det var längesen. Lycka till med dagisplatsen, Casper kommer säkert att trivas utmärkt. Vi väntar fortfarande på besked och vi ska ha plats 15 mars!!!
Ha det och hälsa familjen!

Kram Anna

2008-01-24 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0