ful-kort

idag har jag varit o tagit foto till mitt nya körkort. jag bytte ju namn när vi gifte oss på julafton o jag har inte riktigt fått tummarna loss att fixa det där med körkortet. men idag sa mamma att hon kunde passa lillen i vagnen när jag tar kort så så gjorde vi. problemet var bara att det var rikitg blåsigt ute plus sjukt kallt. alltså såg jag ut som en förfrusen mupp när jag kom till fotoaffären. jag sa att jag skullle ta foto o på 2 sekunder var allt över. när jag fick välja vilket av fyra kort jag skulle ha visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. såg f*n ut som en seriemördare. iskall blick o sur min. men casper började bli missnöjd i affären o jag orkade inte ta om korten så jag betalade glatt 190 kr för att se ut som en yxmördare på körkortet i 10 år framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0