dåligt humör....

...har jag varit på hela dagen idag. dagen som för övrigt började med att lillen ville upp redan 6.10! lite väl tidigt för min smak men vad tusan gör man. jo, man får stövla upp yr i mössan o starta dagen.då fick jag näsblod en lång stund. alltså en dålig start. men sen har dagen varit okej o vi har hunnit med endel. typ att vara hemma hos caspers mormor o stöka upp samt haft helen o mischa här på besök hela eftermiddan. jätteroligt att träffas lite för det hinns tyvärr inte med så ofta nuförtiden. söt-mischa skulle både pussa o krama hejdå sen... gulligt...

just nu så är casper med sin pappa o handlar på maxi o jag har palatset helt för mig själv! jag kommer inte ens ihåg sist jag var ensam hemma så det är nog på tiden. har precis tagit ett långt bad o nu ska jag mysa ner mig i soffan snart. sen kommer de nog tillbaka.

igår var det intervju på jobbet jag vill ha o det kändes mycket bra när jag gick därifrån men man kan ju ändå inte vara säker på att de väljer just mig. men han lovade att ge besked redan i morgon så gissa hur högt jag kommer o hoppa när telefonen ringer... hehe :)

Kommentarer
Postat av: Maken

Efter otaliga pikar att jag inte ger några kommentarer så ska du få något från mig idag.. Puss på dig min älskling sitter och håller tummarna idag för att det ska komma något besked. Gissar att du ringer då. Puss

2008-01-17 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0