besked från jobbet....

....jag söker fick jag precis. o det var verkligen inte roligt alls. jag hade missuppfattat honom när vi träffades i tisdags. han menade att han skulle ringa idag o ge besked när vi ska ses igen o jag trodde han menade besked på om jag får jobbet.... jag som gått o varit nervös hela dagen o hoppat en meter så fort telefonen ringt. känner mig inte så glad nu kan jag meddela. har egentligen inte mycket o deppa för men det känns så jobbigt o inte få besked nu när jag förväntat mig det. bajs också.

förutom allt trams med jobbet så har dagen varit kanon. casper o jag målade fingerfärg i em o jag kan lova att det blev färg på fler ställen än på pappret!

image140

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad äre för jobb? :D

2008-01-17 @ 19:07:41
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0