allt o inget

idag är det mycket på gång som vanligt. började med att gå till distriktsköterskan i morse som skulle kolla caspers sår på magen som är sytt. det såg fint ut men jag fick lite kalla kårar när jag såg hur stort det var.... stackarn... ledsen blev han också när de skulle byta bandagen. de satt ju klistrade på magen så det gjorde klart ont. efter det så var vi hos lillens mormor o fikade. har blivit många fikor där nu sen hon blev sjukskriven. mysigt tycker både jag o casper.

i em blir det lek med arvid för caspers del o en massa babbel med charlotte för min del! ska bli roligt o träffa dem. kommer inte att bli lika ofta framöver för arvid har börjat dagis denna veckan. men förhoppningsvis så får casper plats på samma dagis.

jag är helt glad idag för att det är helg snart! ska bli så skönt o ha peter hemma några dagar. men det blir nog en lugn helg o det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0