onsdag

nu är det bara en halv vecka kvar till helgen o det borde firas :) denna helgen ska jag jobba på mitt nya jobb o bestämma schema med chefen. jag ska ju bara jobba 75% nu i början. anledningen till det är att jag vill att casper ska få en lugn start med dagis o allt. men det går bra med honom på dagis säger fröknarna o det får man ju lita på då. längtar ändå tills den dagen han inte gråter när jag lämnar honom. idag har jag mest legat på soffan när han var på dagis för jag är lite sjuk. typ ont i halsen o lite feber så livet kunde ju vara roligare på den fronten just nu.... i morgon är sista dagisdagen för denna veckan för på fredan ska ju william o julia vara här hos oss. det ska bli jätteroligt :) casper fullkomligt avgudar sina kusiner. gulligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0