middag för tre

igår kväll var jag o syrran o mamma ute o åt på restaurang. detta är ju inget som förekommer speciellt ofta med tanke på att vi alla har fullt upp med våra familjer. men igår blev det iallafall så. marie o jag hade köpt presentkort på restaurangen till mamma när hon fyllde år så för henne blev det billigt! det var hur trevligt som helst att vara ute o tiden bara sprang iväg kändes det som. maten var kanon o det var ett mysigt ställe vi var på. helt klart en mysig kväll!

idag har jag o casper varit i stan för efter att ha slängt ett öga på de där fotona jag tog till körkortet igår så kändes det nödvändigt att ta nya. men snål som jag är gick jag till en fotoautomat istället fö fotograf. 50 kr istället för 180kr är ju inte fel liksom... jag skulle precis fotas när casper börjar gapskratta i vagnen. han tyckte det såg skitkul ut att jag satt i automaten. jag kunde ju inte låta bli att skratta åt honom så nu ser jag full ut på dessa korten :) men bättre full än seriemördare, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0