måndag idag

den här dagen började inte som alla andra måndagar utan idag var peter hemma o det var lyx :) vi skulle vara på dagis 9.30 idag för caspers inskolning o det ville peter vara med på. vi var där runt halv o träffade en av hans fröknar. hon verkade hur snäll som helst o casper tyckte nog också det för han gick o klappade på henne efter en stund. han verkade jätteglad att vara på dagis. givetvis var vi ju där med honom men han sprang runt o tittade o kände på allt. jättenyfiken o busig. jag fick en jättebra känsla när jag var där o jag tror han kommer trivas där. i morgon ska vi vara där typ någon timme sen blir det lite längre i slutet på veckan. roligt!

i ems ska vi gå till barbacka o träffa charlotte o arvid. hon är precis klar med arvids inskolning så det ska bli kul o höra hur det har gått. sen måste vi gå o handla lite dagisgrejer som fattas. typ en liten väska o annat smått o gott :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

härligt att det känns bra =) det va precis så jag också kände första dagen och det kändes ju bara så bra! Värre om man hade varit skeptisk o så, det smittar nog av sig på dom små också.. Hoppas att resten av veckan också går bra! Va det ikväll du skulle på intervju? äntlige, vilken dryg människa han va då som drar ut på det så! Kram på er!

2008-02-04 @ 20:02:50
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0