mamma utan lillen...

idag var det verkligen inte roligt att lämna casper på dagis. han blev ledsen så klart o det skar rakt in i hjärtat. nu när jag kom hem sitter jag bara o tänker på att gå o hämta honom igen. inskolningen var liksom en sak men nu när han ska vara där ända tills 2 känns det faktiskt tomt efter honom här hemma. typiskt mej att känna så. jag som har kännt så länge att jag behöver ensamtid..... varför är det så? gräset är alltid grönare osv.... känns som det passar in på mig. men jag får väl hitta på något att göra istället för o sitta o sakna lilleman. jag fick presentkort på h&m med posten igår för att jag handlat så mycket under året så kanske ska jag gå o handla lite kläder till mig o lillen? eller bara vila lite kanske. fick ont i halsen igår igen o hade nog feber i går kväll. jag har verkligen fått för mycket dagis-baciller på mig under inskolningen. borde vara en biohazard skylt på dörren dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0