inte riktigt samma åsikt...

jag sitter här hemma med lillen i knät o ska skriva en snabb rad. vi ska vara på bvc om en halvtimme o mät- o väga honom. gissar att han ökat massvis hehe :) min lilla älskling har ju en mycket fin liten kulmage o den har växt till sig nu igen sen maginfluensan. själv är jag lite på konstigt humör idag. jag skulle få schema av min chef för ett antal dagar sedan men han bara skjuter på det hela tiden. igår efter 3 samtal fick jag ett schema o jag typ dog. jag ska jobba 75% och han har lagt alla timmar på em eller kväll typ. helt tvärtemot som vi pratat om innan. jag trodde vi var överens innan men ICKE! jag sa som det var att detta funkar helt enkelt inte utan vi måste försöka hitta en annan lösning som kan passa båda. därför väntar jag nu på ett nytt förslag från honom. håll tummarna att det är bättre....  jag ska ju börja enligt schema på lördag så fatta hur sent det är att inte ha något ännu. jag är ju en planeringsmänniska så för mig är det extra jobbigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0