ingen sovmorgon

nu börjar vi återvända till livet känns det som. fy f*n vilken mardröm att vara magsjuka hela familjen. hoppas det dröjer länge tills det är dax igen! idag har casper äntligen ätit mat igen o det känns skönt. han ville dock inte sova längre än till 5 i morse o det var inte med glädje jag hasade mig ur sängen då. trodde på riktigt att jag skulle dö. men man har ju inget val liksom.... sen fick han vila en stund i vagnen innan dagis så då blev han pigg. på dagis gick det kanon trots att vi missade fredagen. jag skulle lämna honom 15 minuter själv men efter den tiden kom de o sa att det gick så bra att jag inte behövde komma. efter 45 minuter fick jag komma tillbaka o då hade han varit glad mestadels. mycket skönt att höra. men fy vad ont det gör i hjärtat att vända honom ryggen o gå när han gråter.... men förhoppningsvis så kommer det inte att vara på det viset allt för länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0