imorgon o resten av veckan

nu är vi precis hemkomna från syrran & co. där har vi haft en mycket trevlig eftermiddag med våfflor som lyxfika. typ ett år sedan sist så det var mycket gott. casper fick smaka för första gången och han gillde det! han åt typ två hjärtan men sen var äpplet roligare o tugga på. han är en riktig fruktoman :) jag fick ett riktigt bra tips på bvc angående hans mage nu efter att han varit magsjuk. de sa till mig att ge honom proviva fruktdryck. han gillade det jättemycket o har druckit en hel del nu o sen dess han magen varit bra igen. därför har han börjat äta helt o hållet igen o det känns bra. han vill dock inte äta välling så jag tror vi kommer hoppa över det i fortsättningen.

i morgon ska jag o casper träffa charlotte o arvid. vi är båda lediga i morgon så det passar bra. sen ska casper vara på dagis tisdag till torsdag o sen ledig fredag. då ska jag vara trebarnsmamma o ha hans kusiner här. det ska bli roligt. vi har bestämt att vi ska måla med fingerfärg. sen lär det bli till o storstäda hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0