veckans bästa köp

tisdag är veckans drygaste dag tycker jag. det är långt till helgen o allmänt trist väder idag också.... tur att jag har min lilla älskling som piggar upp dagen :) han sov ända tills 8.15 idag(!!!) så jag känner mig utvilad. han är så söt när han ligger o sussar på min arm. det gör inget att blodsirkulationen dött för en kvart sedan o att känseln inte heller funkar mer för jag har inte hjärta att flytta undan honom. så söt... han är redan bättre från sin lilla förkylning tycker jag. tror det är tänder på G igen för han dreglar som en vattenspridare. vi har köpt en ny badstol till honom o det är hans aboluta favorit för tillfället! han fäktar o sparkar så det går vågor i hela badrummet :)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0