olyckan o boktips

idag har vi haft det lugnt jag o lillen... inte några speciella saker på agendan. lunchade med syrran o sen kom peter hem vid 2. lyx :) jag hade en nära-döden-upplevelse innan idag. jag klippte lillens naglar o precis när jag skulle klippa pekfingern så rycker han till så jag klippte i skinnet. jag trodde på allvar att min sista stund var kommen för den ångesten skojar man inte bort. JAG GJORDE MIN LILLA ÄLSKLING ILLA! han var lessen typ 30 sekunder o jag typ 3 timmar. kändes inte bra alls....

ni na ninanina nananana na na na ni na na nananana na naninanina(kommer ni ihåg?)((boktipset från svt när jag var liten om ni inte hängde med, hehe))
dagens boktips:  Klyftan av Niholas Evans.(han som skrivit "mannen som kunde tala med hästar")
nu läser jag Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson som också är bra än så länge... förra veckan läste jag Liza Marklunds nya o den var riktigt bra. inte lika dålig som nobels testamente..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0