lunchtips anyone?

jihoo :) idag ska jag äntligen gå o klippa mig :) jag har haft en tofs i typ en månad nu för att håret varit för långt att fixa till... ska bli så skönt. ska färga o slinga o lite annat smått o gott också.

i morse var vi på musik o casper hade jätteskoj tills han ramlade o slog sig som vanligt... stackarn. nu när vi kom hem somnade han på 2 sekunder typ. måste varit helt slut. mamma ska passa honom idag när jag är hos frisören, brukar gå bra. sen blir det till att åka o handla för det blir ju fullt hus här i morgon. vet i fasen vad jag ska bjuda på bara... hmmm... får fundera på det lite.

att välta ut alla leksakerna på golvet är favoritleken för tillfället
image36

Kommentarer
Postat av: Jonna

hörru du jag kan hjälpa till! e gärna med o delar på kostnaderna och tar gärna med mej fika/mat eller vad d nu kan tänkas vara!! ska vi köra på lunch på stan o fika hos dej? eller vad säger du? så kan vi betala hälften var på tårtorna?

2007-09-26 @ 11:14:00
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0