jag hatar mina grannar del 2

om jag hade haft en stor jäkla stridsvagn hade jag kört in den i mina grannars lägenhet i morse! så de kan få höra hur kul det är att bli väckt av deras jävla oväsen!! kl 6 i morse satt dumhuvet o skulle kolla nyheterna på tv. hade då detta varit en normal person kan man ju ha volymen på sin tv hyfsat lågt med tanke på tiden men ICKE. de smackade igång tv:n så jag hoppade 3 meter upp i luften i ren förskräckelse av ljudvågen som kom emot mig. jag fick helt ofrivilligt lyssna på vartenda ord av nyheterna plus reklamen(ca 30 minuter!). jag menar bara det att när lillen sover längre än 6 (brukar ju vakna då för peter åker till jobbet) så vill jag också göra det.... jag låg o blev så förbannad att jag höll på o spricka. å vad jag vill flytta till hus... *gnäll*  *gnäll*

Kommentarer
Postat av: Jonna

förstår dej t 100 procent! ha en underbar helg nu =) NJUUUT! hehe. kram

2007-09-21 @ 15:26:37
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0