igår idag i morgon

igår körde jag o lillen till karlskrona för o träffa mammorna o pluttarna samt prata med min chef.  det var skoj som vanligt o träffa alla o speciellt kul o se moltas som inte varit med på länge. det blev toast som vanligt till lunch o sen en massa kaffe på telia för o orka köra hem... jag är mycket nöjd med att ha pratat med palle o det känns som jag fick den respons jag hoppats på. skönt att ha det avklarat. på kvällen var vi hembjudna till syrran &co på tacos. mums!

idag ska jag o peter handla lite saker til lilllen så det blir en sväng på stan sen ska vi passa julia&william. ska bli hur roligt som helst. tror vi ska baka. det är dom bra på :)

imorgon blir det en sväng upp till ryd för o träffa peters familj. de ska ju passa lillen nästa helg så det är bra om de träffas mycket. hoppas ju verkligen att det ska gå bra. lite nervös är jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0