grey´s anatomy

såg på tv.nu att det är dubbelt avsnitt av älskade grey´s anatomy idag. första reaktionen var jihoo! sen kom jag på att vi redan tjuvkollat på alla avsnitt hela denna säsongen. bajs! numåste jag ju vänta ett halvår tils jag kan kolla varje onsdag igen.... hmm.. lite i-landproblem kanske men dock ett dilemma. ladda ner eller inte...

idag var lillen o jag på musik på förmiddagen. casper började med att göra en praktvurpa så humöret var inte på topp sen... men lagom till fikan så var han glad igen :)
på em. var vi på öppna förskolan för första gången här i krstd. det var roligt o lillen hade fullt upp med att kolla på andra barn o tulta rundor. dit kommer vi nog att gå fler gånger.

casper o pappa leker i parken. så söta mina älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0