♥kaffe♥

mmm va gott med morgonkaffet :) det liksom blir belöningen när lillen somnat på förmiddan.kaffe o tårta är ju inte dumt ihop heller men tyvärr kan man ju inte äta det varje dag. men på torsdag blir det tårta! jag har varit o beställt på axelssons conditori. mammorna o pluttarna kommer hit på torsdag o jag o jonna fyller båda år nu, så det blir tårtkalas för oss :) tänkte först baka själv men la snabbt den ide´n på hyllan.... bara tanken på o baka när lillen yrar runt här är omöjlig. han är aktiv som attans nu. han har kommit på hur man sätter sig från liggande o då kan han ju resa sig mot något o gå iväg o sen ramlas det. alltså blir det inget tårtbak utan casperjakt istället... funderar på att köpa tårta tills lördag också när familjen kommer. men kanelbullar det ska jag baka. peter får ta lillen på utflykt så jag kan baka.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0