tankar o planer

nu har vi bestämt oss för att tacka nej till huset i viby. vi pratade länge om detta i går kväll o ingen av oss är helt hundra på att detta är drömhuset så då väljer vi att vänta till vi hittar huset med stort H. vi ska kolla på ett helt fantastiskt hus på tisdag. det ligger lite närmare stan o känns lite mer passande i yta. det andra blir nog för litet för oss... med tanke på att vi ska ha minst 5 barn till så..  hehe skoja bara ;) ingen risk men kanske en till... sen... eller snart? hmmm... nog om det.

idag ska jag o syrran ses o gå o handla lite prylar till älsklings-julia som ska på monsterfest. sen ska vi till viby o förhoppningsvis en runda upp till mormor o morfar. jag ska dit o räfsa bort alla deras löv har jag bestämt mig för men det är svårt o hitta den tiden som behövs när jag har lillen.... nästa vecka är det lov för alla små parvlar som går i skolan o det betyder att jag ska bli trebarnsmamma på heltid hehe nä, inte riktigt kanske men 2 dagar ska de vara här iallafall. det är jätteroligt o ha alla tre så det ser jag fram emot.

i morgon är det träff med karlskrona-mammorna hemma hos anna i kallekrona. långt o köra men jag ska dit ändå. de andra ska ju börja jobba snart så då kan vi ju inte ses så mycket mer. vi ska planera 1-års kalaset som vi ska ha för dem också. roligt! helgen blir nog lugn förhoppningsvis. känns som vi alltid har tusen saker o göra o folk o träffa på helgen men denna verkar bli lugn som sagt. skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0