snart är det jul!

jahupp o så var det onsdag. livet känns bättre rent allmänt idag för vi har fått sova hela natten. lillen verkar inte ha så ont i örat mer o det känns skönt. dock tror jag att han är på sommartid ännu för han vaknade 5.30 o han brukar vakna 6.30.... men det rättar väl till sig. nu på morgonen var vi ute på promenad i fina vädret. vi träffade charlotte o arvid så vi fick sällskap en stund. de skulle på musik nu men vi hoppar över det idag. jag vill att han ska ta det lite lugnt. men i em ska vi gå till öppna förskolan en sväng så han får leka lite. tror han behöver det. igår var caspers mormor här en stund o när hon tar av sig glasögonen gråter lillen. hehe helt galen den ungen! för såfort hon tar på dem igen så ler han :)

jag drömmer om det fina huset i hammar. vill så gärna bo där. men vi får se på måndag på budgivningen. håll tummarna!

nu är det "bara" 54 dagar tills julafton o jag längtar! ska bli så underbart roligt att få fira med både peters o min familj på samma ställe. i år har det dock hänt något med ordentlighets-anna för hon har inte alla julklappar klara än! jag brukar ju vara klar i nov. måste börja shoppa genast känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0