skönt att dagen är slut

jag vet inte riktigt vad jag kan säga om denna dagen. den har varit jobbig o gnällig o allmänt tråkig förutom vissa ljuspunkter såsom att marie &co var här nu på kvällen. en annan ljuspunkt i dimman var att träffa alla på babymusiken i morse. verkligen roligt att komma iväg hemifrån så... var en sväng på ÖF nu på em o det var ganska skoj det också. men annars är lillen mammaigare än någonsin o en extrem motståndare till sömn. i morgon ska julia vara här från 8 på morronen o sen hela dagen. det ska bli roligt. får se vad vi hittar på. tror allt att jag ska ta med julia på caspers sång på em. det kan nog vara roligt för henne också. nu ska jag sätta mig i soffan o inte röra en fena mer på denna dagen. over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0