ryd med familjen

idag har vi varit i ryd hela lilla familjen. vi åkte i morse o kom hem nu på kvällen... det var som vanligt mysigt o jätteskoj o ses. känns som det blir roligare desto oftare vi ses. casper är väldigt förtjust i dom allihopa o det är roligt att se. jag har återhämtat mig lite sen gårdagen men skönt att inte träffa så många människor idag. fick nog i går om man säger så. det var sjukt billigt på ullared så för den sakens skull var det en bra utflykt. jag var på scorett outlet också o shoppade stövlar! halva priset på allt. (annas version av himmlen!) skor köpte jag också till lillen. vattentäta vinterkängor. såå söta. sen handlade jag julklappar till mina älsklingar julia o william o en massa annat.... på tisdag ska william vara här hos mig själv utan storasyster o familj o det ska bli jättemysigt :) i morgon blir det karlskrona o träffa mammagruppen o alla pluttarna. ska bli roligt. jag ska inom en sväng på telia också o hälsa på. kul det också. men nu ska jag fixa klart barnmaten jag lagat idag. typ 10 burkar att frysa in... adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0