jag har ingen bra rubrik idag

jaha, o vad har denna onsdag o bjuda på. jo en liten kille som vaknade 05,30 o ville in o sova hos mamma. han somnade som tur var om o sov till 07.30(!!) ibland har man tur :) sen var det full fart på den lille skrutten! vi var på musik på östermalm nu på fm o i eftermiddag ska vi träffa nästan samma mammor o pluttar på öf här inne i stan. ska bli roligt! igår var vi på barbacka o det var roligt det också. tills lillen klämde sin finger o bröt ihop helt. sen somnade han i vagnen på 2 minuter typ. gissa om han var slut efter allt bus....

själv ska jag roa mig med att laga lunch nu. tomatsoppa o pasta är delikatessen som ska lagas idag. tråkigt men sant. får hitta på något roligare till middag! jag ska på stan med mama sen när peter kommer hem för vi ska shoppa present(er) till min älskling som fyller 30 snart. låter gammalt hehe undrar om han får 30-års kris ;)

jag fick en ny katalog från h&m igår o jag skulle på allvar kunna shoppa upp hela butiken! det är så mysigt med stora stickade koftor o annat varmt till höst o vinter. men det gäller o hålla i slantarna. tråkigt nog :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0