hustankar

idag hann vi inte ut på förmiddan för lillen somnade nästan i min famn när vi lyssnade på musik så jag gick o nattade honom i stället. han var jättetrött... men när han sovit klart o fått i sig lunch blir det till o gå ut i det fina höstvädret! jag tror det blir en liten runda på stan också för jag har lite o fixa... vid 2 ska vi på barbacka o leka lite med de andra barnen. casper gillar att tulta rundor där o kolla på de andra o leka lite.

ang hus så har jag tänkt en massa o det känns liksom lite skrämmande på något sätt. ett jättestort beslut verkligen... men vi gilade huset o det kändes som vi kan trivas där. lite på landet men ändå bara 5-10 min från stan. jag tror jag blivit lite bortskämd med att bo mitt i city. det gjorde vi ju i karlskrona också o man blir bortskämd med att ha nära til allt o aldrig behöva använda bilen. men man vänjer sig kanske.... hoppas det inte är jättemånga som ska vara med på budgivningen för då kan nog priset dra iväg ganska mycket.

nu ska jag kladda lite till med html koden. det var ju roligt hehe

Kommentarer
Postat av: Jonna

det såg ju fint o fräscht ut ju! lycka till med budgivningen :)

2007-10-23 @ 11:22:34
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0