galenskap i kvadrat

jag är så sjuuukt trött efter denna dagens bravader att jag inte ens orkar återerätta dem. ska göra det i morgon men jag kan lugnt säga att ordet nu har fått en ny innebörd för mig. jag har aldrig i hela mitt liv sett en sån lång kö som det var in till ullared idag. holy makaronys säger jag bara. trodde jag skulle dö. den tog liksom aldrig slut! typ 250 miljoner människopr på en linje med kundvagnen i händerna o köpsug i blicken. nästan så man blir rädd hehe :) men dagen har i allafall varit underbar. så kul o hänga med syrran... mer om detta i morgon... gonatt...

Kommentarer
Postat av: mormor

vad var det jag sa? he, he!

2007-10-14 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0