fighten är över!

äntligen gick det att få min lilla älskling att sova middag! vi har som jag skrivit tidigare bråkat varenda dag hela veckan om detta. han vägrar sova o bara sätter sig upp o ställer sig upp i sängen o busar. jag tycker att det är för tidigt när han bara är 10 mån att vara vaken hela dagen. men nu sover han äntligen. *pustar ut*

vi har varit i tivoliparken nu på morgonen o gungat o jagat lite fåglar. lillen passade på att testa käka kastanjer också. inte uppskattat av mig kan jag tillägga.... det är underbart väder ute så i em blir det till att gå ut igen. kanske öf beroende på när han vaknar. peter kommer hem runt 14 så jag kanske ska ta en runda på stan då utan min lilla plutt. inte så lätt o dra med honom in i provhytter. måste verkligen köpa nya jeans nämligen...

nu ska jag gå o laga lite delikat lunch bestående av tomatsoppa o pasta. mums va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0