en liten baby i magen...

idag har vi haft besök, jag o lillen. min kompis mia kom hit med sin fina bull-mage :) hon är beräknad på caspers födelsedag så vi får väl se om det blir då.... jag kan verkligen längta efter känslan att ha en liten baby i magen. så mysigt på något vis. längtar tills vi ska ha fler barn. men det lär nog dröja.... kanske... vill ju inte att casper ska vara allt för liten när han blir storebror. han ligger o sover middag nu men jag måste väcka honom om typ en kvart. vi ska på läkarbesök på bvc...  sen ska vi till stan för o hitta badläder till mej. mina bikinibyxor ramlade av mig när jag provade dem o någon blottning är jag inte så sugen på så jag måste handla nya. jag ska nämligen på vatten gympa i kväll med syrran o mamma. nästa vecka ska jag gå o bada med lillen är det tänkt. har inte badat på badhus med honom sen han var 4 mån gammal så det är på tiden!

Kommentarer
Postat av: Jonna

läs min blogg! jag behöver moralist stöööd! haha.

2007-10-12 @ 11:10:02
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0