en dag som denna...

...vill man verkligen bara vara ute hela dagen. detta underbara vädret är fantastiskt. hoppas hela hösten blir sådan! vi har redan varit ute typ över en timme. vi var o fikade med lillens morfar(pappa) o sen var vi ute på promenad. pappa hade med sig laxkotletter till mig o casper så det blir det i kväll. han är för snäll. i fredags fick vi en kyckling o potatis gratäng som var super god. lyx med en kock-pappa :)

nu sover lillen middag så jag ska laga lunch o sen slappa lite. jag har en hemsida åt ett företag som jag borde ta tag i men skjuter nog det på morgondagen. lite lat får man va ibland... i em blir det babycafé med charlotte o arvid(11 mån gammal plutt) o sen har jag inte mer planer. igår var jag på ÖF o sen i stan med mamma o handlade present till våra kompisars nyfödda lilla ida :) handlade en hel drös med rosa hello kitty kläder. kanske lite mycket men när man ,pojkmamma som man är, äntligen får handla små rosa saker är det inte lätt o stoppa sig själv! jag fck en present av mamma också. en liten ängel(älskar änglar).... gulligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0