böter

nu har lillen somnat o jag hamnade vid datorn en stund. jag är helt slut efter att ha varit i karlskrona hela dagen med casper. allt har gått bra ända tills jag skulle köra hem. vad sägs om 2000 i böter. jävla bajspoliser. jag körde i 102 km/h på 90 väg. blev så förbannad att jag höll på o svimma. polis-skrället väckte casper också så sen var det ingen rolig biltur hem(typ 30 min gnäll...) mest arg är jag för att de dumma asen står o tar folk som kör för fort på en 90-väg istället för att ta tag i riktiga samhällsproblem. blekingepolisen borde kanske prioritera om eftersom en 15-åring är död o en 16-åring skadad efter att de inte orkat bry sig om att hjälpa en utsatt familj i rödeby. kanske känns som att de borde stå utanför skolor o ta fartsyndare istället där det verkligen är vidrigt att köra för fort men mitt i skogen på 90-väg ska de ge fan i o stå. bajshuven....

i morgon ska vi äntligen vara hemma en dag utan o fara rundor en massa. på em ska vi hämta william på dagis men annars är det lugnt. ska bli såå skönt :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

nämen vilken otur!! gud vad drygt, håller med om att dom borde ha bättre saker för sej. ja menar på en 90 väg.. dom kan ju hålla sej på 30-70 sträckor iaf... bajs poliser e vad dom e :) kram

2007-10-15 @ 20:07:00
URL: http://jonnaa.blogg.se
Postat av: mormor

alltid säger jag att ni ska köra försiktigt
vad är då detta?

2007-10-18 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0