tillbaks igen

nu har vi varit hemma ett par timmar jag o lillen. det blev en lyckad utflykt till karlskrona. jag hann med att både shoppa klänning(!!!), lämna barnstol o var hemma hos frida o majken. min lilla plutt var så himla snäll i vagnen att jag tillomed hann prova flera olika klänningar. han bara satt o lekte med sin vovve. hemma hos majken var han väldigt förtjust i henne o ville leka o kela o krama men det ville INTE majken! hon blev rädd för honom stackarn... dom är för söta :) casper fick 2 paket av majken för att han fyller år på söndag. jättefina brio-leksaker som han gillade direkt. själva har vi inte köpt ännu så får rusa o göra det i morgon. på vägen hem hade jag ett missat samtal o när jag lyssnade av mobilen så hade de ringt ang ett jobb jag sökt. jag har liksom sökt lite på skoj mest så nu när hon ringde o ville prata med mig blev jag helt paff. fick typ hjärtklappning så nervös jag blev! när jag kom hem så ringde jag upp o då hade hon en lång intervju med mig på telefon o avslutade med o säga att hon vill träffa mig för en intervju till! jaha... ska jag på intervju? men... eh... känns ju skitkonstigt. men visst sa jag. på måndag ska vi ses. wish me luck! eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Jonna

wow va kul =) hoppas det gå bra då! men e d lätt o få dagis plats då så du inte får tacka nej t jobb sen pga det? hoppas allt löser sej! Kanske kan komma ner o hälsa på dej snart!?

2007-11-29 @ 21:03:57
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0