övertid i magen

för exakt ett år sedan började de längsta två veckor i mitt liv... casper, eller pytteliten som han hette i magen, var beräknad till den 17 november. dagen efter var man ju beredd på o få åka in till sjukhuset men han kom inte då heller... han väntade 15 dagar med att komma o det var inga roliga veckor... alla ringde hela tiden o frågade om jag kände något o om jag inte svarade i telefonen ringde de i både peters o min mobil. jag skulle faktiskt helst bara gått i ide tills min lilla baby kom... men så den 2:e december efter 24 timmars förlossning tittade han frram mitt lilla mirakel.då glömde man all tråkig väntan. vilken känsla att helt plötsligt vara mamma åt ett litet pyre. går inte att beskriva med ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0