lite gnäll från mig

detta har varit en jobbig dag må jag säga. ska inte gnälla för mycket men jag har fortfarande ont i magen sen jag var sjuk o sen har det varit en massa annat idag också. julia skulle opereras nu på morgonen o det var jag nervös för. marie ringde dock för någon timme sedan o sa att hon hade vaknat till o mådde förhållandevis bra. så skönt! lilla tjejen... ska åka dit med lite tröst-saker i morgon. idag skulle ju jag hämta william på dagis för han o jag hade bestämt det men iochmed mitt magont så fick peter hämta honom i stället. nu har de varit ute o lekt i 1,5 timme o jag får väl snart efterlysa dem... men jag gissar att de har så kul att de glömmer tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0