lillfisen o morfar

idag har lillen lekt med sin morfar. fast innan dess var vi sen runda på maxi o handlade. efter den promenaden kom caspers morfar upp på kaffe. han var såklart jättenyfiken på hur det gått med MITT hus o det kändes inte kul alls att berätta att någon annan ska bo där....det svider verkligen att vi förlorade det. känner mig fasen helt deppig över det. tänkte jag skulle pigga upp mig med o kolla på andra hus på hemnet men finns ju inget annat som är så fint som det.... nog om det. lillen tyckte det var super skoj med morfar-besök o han somnade precis som en stock. han behöver vila för i em ska vi leka med alla barnen i mammagruppen. då gäller det att ha energi.

en annan jobbig sak är att min älsklings-julia ska opereras på torsdag. inget allvarligt men hon ska bli sövd. det känns inte alls bra. jag vet att det inte är mitt barn men nästan... julia o william är liksom så himla nära mig. jag satt o tänkte på detta igår o blev helt ledsen. peter fick trösta... efter operationen ska hon vara hemma 1 vecka från skolan o jag har erbjudit mig att ha henne hos mig. jag tror hon ska vara hos mig 3 dagar. stackars lilla tjejen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0