längtar!

jag längtar till jul!!! det ska bli så roligt att fira jul i år. förra året var ju hela min familj sjuka o vi ville inte åka dit med en 3 veckor gammal baby så vi var självahemma, jag o peter o lillen, i karlskrona. därför ska det verkligen bli dubbelt så roligt i år... jag har dock inte handlat så många julklappar än men det känns som att jag har god tid på mig med det nu när jag inte jobbar. casper får vara smakråd :) vi var hemma hos mamma idag o fikade jag o lillen. han tyckte det var super o han drog "bara" i en av hennes många blommor! inte illa... sen var vi en runda på stan innan det var dags för middag. peter hämtade kinamat. sjukt gott. men jag kan inte äta ordentligt för lagningen i tanden måste slipas ner först... tandläkaren ringde förresten idag o frågade hur det var med mig! har jag aldrig varit med om förut... gulligt tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0