gammal goding

vilken mysig dag det har varit idag. vaknade iofs redan runt 6 men var utvilad för jag o peter somnade i soffan vid 9 igår hehe... jag som skulle se läckberg... sen var vi i stan o kollade lite julklappar o efter lunch så fick lillen vara med sin mormor o jag o peter fick 4 timmar för oss själva. så skönt o sitta o fika o prata o bara vara. sen hämtade vi vår lilla plutt o körde ut till hans kusiner o lekte en massa. julia var piggare idag som tur var. jag var dock tvungen att pussa o krama henne några gånger extra för att hon varit så duktig under operationen. idag när jag o peter var i stan kollade vi på vigselringar... tror jag vet vilken det blir nu... spännande. längtar tills vi ska gifta oss! nu blir det film o en gammal favvis til mig o helen: sourcream chips o dill dip :) det var vår favorit "förr i tiden"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0