badpojkar

nu är det snart läggdags för lillen o peter o jag ska kolla på en film. vi har varit hos syrran&co idag för peter skulle hjälpa morfar att bära ved(manligt, jag vet). sen blev det fika o bus med kusinerna. just nu sitter båda mina killar inne i badet o jag hamnade såklart här. i morgon bär det av på kalas för alla barnen från karlskrona. ska bli jätteskoj o träffa alla igen. var ju ett tag sedan nu :) det blir både tårta o mat o annat gott. jag skulle baka bullar o ta med mig men kan pinsamt nog erkänna att det har jag glömt. får kila inom bageriet i morgon innan vi kör. nu ska jag gå o packa ner allt vi ska ha med oss o lägga fram paketen. känns som risken att glömma den hemma är överhängande hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0