Cosmopolitans eller kaffe?

hmm.. sitter o funderar var mitt liv blev av... vissa dagar känns det som att inget är som det var. men missförstå mig inte. det är inte som jag klagar. jag älskar mitt liv nu men det är bara så himla stor skillnad från hur jag levde innan. livet är på något sätt uppdelat nu: Före baby och Efter baby. Föra baby sippade jag cosmopolitans nu sippar jag kaffe för att orka med dagen. innan var jag strassad över jobb o nu stressar jag om babyn inte bajsat som han ska. innan när det var fredag planerade jag o killen vad vi skulle hitta på i helgen förutom att sova länge o ta en kaffe på 1344 eller waynes. nu när babyn är äldre går det ju fortfarande att ta en kaffe på stan men sova länge är ju uteslutet. det är liksom inte riktigt samma sak med helg heller. det är ju ändå samma rutiner som i veckorna som måste hållas för att lillen ska må så bra som möjligt. inann babyn tränade jag 5-7 dagar i veckan och det kan jag ju lugnt meddela att mitt gymkort nu blivit dammigt. jag har slarvat bort mina gymkläder o skorna vet jag inte ens var de är. från träningsfreak till hemma-mamma är ett stort steg. tittar på min mage som en gång hade rutor o nu bara är slapp. bäst att dra ner tröjan snabbt så jag slipper se. men trots alla förändringar och saker som jag gett upp för min lilla baby är det ju så otroligt värt det! han är ju fullkomligt UNDERBAR! det finns ingen som kan ge mig en sån lycka som han. när han ler är det så hjärtat smälter.... att busa med honom så att han kiknar av skratt kan inga andra saker i livet mäta sig med. det finns inget bättre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0