paketer o spruta

nu har jag o casper slagit in alla paketer! så fin så fint blev det. ganska knyckliga o så efter att casper lagt en sista "touch" på dem men fina ändå. skickade precis iväg peter med lillen till maxi för att köpa någon god mat tills i kväll. orkade inte komma på något själv(latmask, jag vet). men jag har faktiskt en anledning att vara lite trött för jag har haft julia här hela dagen. vid 10 skulle vi till bvc o lillen fick spruta. han grät inte ens, bara kollade vad julia gjorde. får nog ta med henne varje gång det är tid för spruta :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

då fick våra grabbar spruta samma dag då =) duktiga dom e! du jag e osäker på om jag hinner komma denna veckan. Jag har ju börjat jobba lite så har jobbat nu ikväll + onsdag kväll. sen imån e d föräldramöte inför dagis. så det känns som hela veckan e fullspäckad! men kanske kan få ihop en träff nästa vecka sen?

2007-12-03 @ 21:30:53
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0